|
От управата на зоопарка обявиха, че стартират нова кампания в Интернет, чиято цел е да им помогне да привлекат повече спонсори. Снимките на орангутана Нонджа, публикувани във виртуалното пространство са направени със специална камера, монтирана в клетката на животното. Всеки път, когато се снима, Нонджа получава вкусно лакомство и той прави това с огромен ентусиазъм. Изображенията на Нонджа до момента са разгледани от над 70 000 негови почитатели, което го прави едно от най-известните животни в света.
“Идеята не дойде от нас. Предложиха ни я от рекламна агенция и ние приехме. Сега сме много доволни. Успехът на Нонджа е изумителен”, казва Алфред Майер
От зоопарка не случайно избират Нонджа за своята кампания. Освен че е представител на застрашен от изчезване вид, той се слави със своята изключителна интелигентност.
Зоопаркът Шьонбрун привлича хиляди посетители всяка година. Той е разположен в парка на двореца Шьонбрун и е изцяло в бароков стил. През 2002 г. чества 250 годишен юбилей, а днес разполага с 4600 животни от 480 вида на площ от 17 хектара. Сред най-интересните атракции е павилионът Борнео, в който се поддържа влажността и температурата на дъждовна гора и могат да се видят на живо уникалните представители на тази екосистема
0 коментара:
Публикуване на коментар