Офис трикове

Забравете рецесията. Хората намират начини да се спотайват на работното си място дори в периоди на криза, казва авторът на „Как да се отпуснете на работа без шефа да ви уволни“. Тайната е да се поучим и адаптираме към триковете на способните и успешни хора, казва Стенли Бинг, чиято книга е с подзаглавие „Наръчник за оцеляване на ново работно място“.

„Работната обстановка в момента е доста рискована, но същевременно е добра предпоставка да се учим от успешните хора как те управляват времето си и кариерата си“, казва Бинг пред Reuters.

„Книгата е наръчник за онези, които са в началото на кариерата си и все още не са се изкачили достатъчно нависоко. Тук те ще могат да видят някои трикове, които прилагат големите шефове и които доказано работят.“

Бинг всъщност е псевдонимът на Гил Шварц, изпълнителен вицепрезидент на отдела по бизнес комуникация на CBS Corp. Книгата е пълна със стратегически съвети за това как да разпределяте работата, което според самия автор е „сърцето на всяка власт“, как да разпознавате зараждането на проблем, как да оправдаете скъпа командировка или да създадете лично пространство дори в среда, където бюрата са разделени само с прегради.

За „виртуална“ врата авторът препоръчва да обърнете монитора си в страни от погледите на колегите, да направите работното си място неподходящо за гости без приготвени чаши, напитки или сладкиши за почерпка. „Това ще създаде впечатлението, че сте некомуникативен, асоциален и труден за общуване – тоест – изпълнителен и вглъбен в работата си“, обяснява авторът.

Важен трик е да се възползвате от възможността за изграждане на статус, което е лесно при наличието на поща, мобилни телефони и други технологии. Хората могат да са в офиса си виртуално, карайки останалите да се чудят колко отдадени на работата са.

От друга страна отсъствието на някого създава усещането, че този човек е прекалено важен и значим, за да се задържа на едно място.

„Мнозина не уважават хората, до които могат да достигнат лесно“, обяснява Бинг. Попадайки в графата витруален човек автоматично рейтингът ви се покачва.

Авторът обяснява и за важността на контрола, който упражняваме върху подчинените си. „Липсата на власт прави хората нещастни, свръх силният контрол е признак за сила и власт и е характерен за успешните хора. Онова, което е по средата, е един обикновен ден в офиса, който имат повечето от нас“.
Източник: http://style.investor.bg/article.php?cat=2&id=766

0 коментара:

Публикуване на коментар

 

Labels

Labels

Labels

Интересни статии из мрежата Copyright © 2010 Templatemo | Converted into Blogger Template by BloggerTheme